Ana içeriğe atla

Aklımıza Kuş Kondu

Renklerin ahengini yitirmiş her kapıda
Hüznümüz çiçek açar, sararırdı çehremiz.
Bir bakışa ram olup, sürüklenen gövdemiz
Mevsimler geçirirdi, bir an kadar zamanda.
Heyulalarla süslü, kalbi kırık uykular
Kuyu gibi yastıklar, rüyamızı emerdi
Rabbin keremi bize; her rüya bir emeldi
Örtünce üstümüzü yorgan gibi duygular
Sonsuzluk çeşmesinden içmenin acısıyla
Sinemizde gün batar, ay solar, dert üşürdü
Bilmedik bu sevdayı bu gönle kim düşürdü
Aklımıza kuş kondu, sevdanın sancısıyla
Umut zehir zemberek, hicranımın yanında
Zamanın nabzındayım, korkmuyorum yarından
Dönsün dünyanın çarkı, usanmadan durmadan
Ben yolcuyum sevgili, sen azıksın yanımda
Yıldızların altında buğdaylar kadar sarı
Sararan rüyamızı çalardı eşkiyalar
Kalırdık çırılçıplak, utanırdı uykular
Düşünürdük bu yolun bir de sonu olmalı.

Yorumlar

  1. Ben Sadık Yemni, 1 Kasım 2016 tarihli mesajınızı tesadüfen yeni gördüm. Çok naziksiniz. Geç kalmış selamlarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadık Hocam çok teşekkür ederim, aleykümselam!

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇOCUK NEDİR?

                  Tuhaf bir soru oldu, öyle değil mi?       Sanki bilinmez bir şey miş gibi...          İşin aslı ben bu soruyu yazarken "bilinmez bir şey" değil de "yanlış bilinen bir şey" olduğu nu düşündüm. Bir çoğumuz bu sorunun cevabını bildiğini zanneder. Zannetmek diyorum, zira kişinin bildiğini sandığı şeyler dayanaksız olunca başka bir kelimeyle ifade edilemez.        Benim lügatimde çocuk," mucize"dir. Dünyanın hala dönmesine sebeptir, çünkü her doğan "mucize" bir umuttur. Umut, yaşamın kaynağıdır. Yaşam kaynağının yok olduğunu, ya da yanlış tüketildiğini bir varsayın... Ben, çocuk dediğimiz bu yaşam kaynağımızın yanlış tüketildiğini varsaymıyorum, çünkü eminim! Dünyadaki tüm sorunların temelinde yatan en birinci sebep bu yanlışlıktır. Bu yanlışlığa hala devam ediyor olmak, daha büyük bir yanlıştır. Böyle düşünmemin gerekçesi ise hepimizin bildiği ama sık sık unuttuğu bir keyfiyet. “Her doğan, İslâm fıtratı üzerine doğar. Sonra, an

Efsane